salam 2012

Standard

Assalamualai k um..

Dah seminggu masuk tahun 2012 kan.bnyk menda yg aku nk story tp masa n keadaan yg x berapa nak mengizinkan..huu.InsyaAllah, nnti aku try apet ya….

2011 paling bermakna untuk aku.

Lots of joy n happiness yg membawa perubahan paling besar dalam hidup aku.

11.11.10 menjadi isteri kepada mohd iqbal

Feb 2011 -konfem mengandung 5 minggu

Feb 2011-Oktober 2011 – Mengharungi perjalanan suka duka membawa seorang hamba Allah di dlm rahim selama 9 bulan.

17 Oktober 2011 – melahirkan Nur Irdina Nazihah **permata hati ummi dan abah selamanya**

image

sleep very nyenyak atas ummi.hee

Who knows i will get married at 23 and be a mummy at 24 years old!!Syukur sangat2!! Terima kasih ya Allah di atas segala kurniaanmu ini.

Sekarang dah 2012. I need to plan ahead for our baby girl. Irdina makin membesar. Ummi n abah always prepare the best for you. Semoga apa yg aku ada sekarang berkekalan dan menjadi lebih baik..

Happy 2012 to all readers yg sudi membaca blog picisan aku yg merapu n ntah hapa2 nih.haha

P/s:thinking of migrating to blogspot pulee..hmm

Leave a Reply

