driving mummy

Standard

haloo..

mengikut perkiraan sendiri, minggu ni da masuk minggu ke-36 aku peknen. pendek kata dah 9 bulan. da masuk fasa menghitung hari…wawawawa…banyak menda x setel lagi adoyaii..sebbek baju baby dah basuh. tinggal nak peking2 masukkan dalam beg. barang2 aku yg x komplit lagi. aisehhh..tunggu gaji ni la nak komplitkan suma.huuu…mak aku pon da stat mintak mak bidan kat kampung buat kan air selusuh..mintak2 la sempat pi konvo kat mmu n konvo adek aku kat PICC..maunya wat aku terberanak awai, nangeh adik aku xdak org pi konvo dia.hahah.padan muka.wekk!!

so, aku masih drive macam besa dari Seri Kembangan ke TTDI walopon dah sarat. perut lagi setengah jengkal ja nak kena stereng keta.haha.kalu ikutkan hati memang dah x larat nak drive. nak parking satu hal.huuu..aku dah la salu smpai TTDI nih lambat walopon keluar dari rumah pukul 7.30 pg. tapi bergantung pada aliran trafik. selalunya 8.30 da smpai TTDI.sementara nak parking n jalan nek opish, dah makan masa 15 menet. 8.45 bru smpai opish.dah la skrg dah xleh jalan laju2..kdg2 terkengkang2 mcm penguin dah gamaknya.haha.ikutkn hati nk suh hubby hantar tapi hubby pulak bnyk keja. pastu nk tunggu dia mai amek aku pon satu hal. dlm pukul 6 tu bru smpai kt opis aku. baik la aku drive sendri. 5.30 tepat calolo. tekedek2 jln pi kt keta dah 5.45. drive 45 menet da smpai umah..hoho.better cmtu kan..

oh ya..tangan n kaki aku makin hari makin kembang..bila bangun tdoq, kompem kebas. nak bangun pi toilet, tapak kaki terasa semut2.tapi aku syukur sangat x mengalami kejang otot betis yg melampau. skit2 jaaa…hehe.sbb tu leh drive pi balik keja lagi. :Pehehe..mari tengok pengembangan tangan aku..

see, tangan kanan lebih kembang berbanding tgn kiri. cincin kt tgn kanan tu nampak macam ketat gila kan. memang terasa ketatnya tu. nak cabut pun susah. skrg lagi teruk.dah xleh masuk lgsg kat jari kanan.so, aku pkai dua2 cincin kat tgn kiri.haha..

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s