pening.

Standard

wahhh…da nak masuk bulan julai la..sangat suka!!

b’cos july is our month!!!heee..

oke..sekarang aku tengah pening nak cari hadiah untuk hubby..nak bagi pepium, jam or baju, suma tu dia da dapat dalam hantaran kawen hari tu. kalu bagi pepium banyak2 pon bukan dia nak pkai.hadiah pepium 2 thn dulu pon baru ja abes. yang baru ni ntah bila nak habis.bek la cari benda lain. huuu..kalau boleh aku nak bagi something yang akan wat dia sangat serprais n terharu..

nak masakkan kek, takut membazir ja.ya la, hubby pon bukannya jenis yang makan banyak. harap ja dapat hadiah oven sampai 4 bijik. simpan ja la suma tu buat pekasam.haha.lagi plak aku pon bukannya larat sangat nak wat kek.isk2.

aku tau hubby teringin psp. kalu aku bagi psp, kompem punya la dia terharu.silap2 leh nangeh2 lagi. **haha…over lak aku nih** tapi kannnnn…………………..aku takut nanti dia asek men gem kt psp smpai lupa aku.huuuuu..aku pulak yang guling2 nangeh sorang2..huuu…tu yang pening nih.huuu..kompius nak blikan psp ka x. any suggestion??huu

oke..aku nak bagi psp kaler pink kat hubby dengan syarat cover pink tu xleh tukaq langsung!! kompem dia malu nak men di khalayak ramai kan.hakhakhak

p/s: hadiah 1st wedding anniversary nih dah x riso dah..a cute baby for daddy..heee..insyaAllah. 😀

Leave a Reply

