mengidam.hee

Standard

hoyeahh…i’m starting to enjoy my pregnancy!!

heee…hari2 sekarang rasa makin bersemangat walaupun aku penat drive pi balik sk n ttdi hari2. **hubby tamo hantaq da..huuu** dan aku semakin kuat makan!!!!!!!hahaha..

masa awal2 dulu rmai yang tanya aku mengidam apa. of kos la aku x rasa mengidam apa langsung sbb tengah pening n muntah2. makan pon x lalu.huuu.sampai berat pon turun 3 kg. berat aku sekarang? esok tau la.hoho..rasa da lebih 60 kg nih.hakhak..oke, sekarang aku da start mengidam.nasib bek suma benda aku teringin tu available sekarang..antaranya::

1. fries mekdi –> pi mekdi drive thru semata untuk beli fries medium saja.pastu mintak sos banyak2.sekali makan x hengat kat hubby di sebelah.haha.

2. nasik kenduri –> ohoo..sebbek sekarang musim orang kawen. so nasik kenduri sangat la available. minggu lepas sanggup paksa hubby ikot pi kenduri kat kampung. 2 pinggan skali aku bantai.sedappp!!!! minggu ni pon ada kenduri lagi n of kos la aku nak makan banyak2 lagi.haha

3. grill fish –> tetiba aku sangat suka makan yang ni. da ajak hubby pi makan malam sok. hubby oke saja..haha

4. YTF (young tau foo) –> ni makanan ruji masa belajar kat MMU dlu. konon makanan diet la sebab x makan nasik.tapi x kurus sangat pon aku dulu.still ada lemak gelebeh2 gak.haha..skrg asek ajak hubby pi pasar malam bangi nak beli ytf. kalu pi pasar malam wajib la beli juge jagung rebus n tau foo fa..**our feberet since deting2 dulu.hee**

ehe..tu ja kot buat masa nih.tatau la kalu akan bertambah lagi nanti2.haha.tapi sampai sekrang aku masih x lalu makan nasik kecuali bila balek umah mentua n ada lauk ayam mak ngah biah..**lauk peberet hubby dari dulu2 lagi n aku pon da stat suka** nanti nak belajaq masak lauk ayam tu la ngn mak mentua aku. nanti kalu aku rajen nak wat open house **kalu rajin la kan** leh la masak lauk tu.heee

 

One response »

Leave a Reply

