2nd entry todei.

Standard

ya..ini entry kedua aku untuk hari ni.masih di opish.bosan tunggu hubby lambat sangat.

aku memang xleh drive lagi sebab masih rasa x oke. mebi awal bulan 5 baru bole drive sendri sebab dokter cakap aku kena tahan lagi 2 minggu saja untuk all day sickness nih. kalu dokte tu tipu siap dia haaa..

sambil2 tunggu hubby aku stalk2 blog org2 yang pregnen cam aku gak n reserach2 sket pasal pregnancy nih. banyak jugak info yang berguna. nanti aku share kat cni sebab senkarang mud aku nak mengarut dulu. sok sok la aku share. penting tau untuk tau semua nih.tambah2 taun nih batch2 umor lebih kurang cm aku ni nak kawen..**aku da kawen daaa..hheeeee** lambat laun mesti termengandung jugak la. haha. sapa2 yang stalk blog aku nih mebi leh la aku bg informasi beguna skit.ceewaaahhhh…haha

eh, da sampai la pulek hubby. oke la. kna stop mengarut.haha

baibai.

Leave a Reply

