rindu!

Standard

aku baru saja balik dari kampung semalam dah terasa rindu nak balik kampung balik. alangkah bestnya kalu dapat transfer balik penang or parit buntaq…

apa yang best sangat kat kl ni ntah yang orang suka sangat duk sini.aku sikit pon x suka.menyampah lagi ada.nak balik kampung lagi!!!!! kalu ikutkan hati nak ja aku mintak cuti 2 bulan nak stay kat kampung lama2. dalam keadaan yang x berapa sihat ni leh mak jaga aku.huuu..rindunya kat mak!! 😦 kesian kat mak sunyi kat kampung.tapi xpa mak, hujung tahun nih kami balik lama.hehe.

kadang2 aku rindu zaman belajar dulu. x suka time da keja nih. rasa nak berenti pastu sambung belajar amek master. pastu mintak jadi lecturer. masa pon flexibel. kan bes tu. tayah nak penin2 nak kena keja shift dah. nak cuti pon senang. dah la sekarang opis jauh dari rumah. nak mai opis kna redah jem. nak balik pon nak kena redah jem. kalu duk penang or parit buntaq kan best. x la jem teruk macam area sini. menci duk  KL!!!!!

huh.pendek kata aku menci semua benda kat cni!!

p/s: aku tengah emo!

2 responses »

Leave a Reply

