ok-aku-tak-tau-nak-mengarut-apa

Standard

perghhh…hari ni hari jumaat..esok cuti tapi mesti x macam cuti sebab masih banyak benda x setel lagi. ada lagi 3 minggu ja lagi seblum 5/2/11 *pewittt2*

banyak benda dalam kepala yang aku nak cerita tapi aku xreti nak susun yang mana satu patut aku crita dulu so aku biaq dia beteraboq dalam kepala dan oleh itu aku pon nk cerita lain kali tapi saja2 nak update blog macam konon2nya ada orang follow blog aku dan bukak hari2 kut2 aku ada update tapi sebenarnya hanya aku saja yang asyik klik blok sendri smpai 10 kali dlm satu hari oleh itu dalam 12000++ pelawat tu aku rasa almost 90% adalah diri sendiri.haha.serius sadis.

 

2 responses »

Leave a Reply

