wuju

Standard

kesian wuju aku…huuuu

baru 4 bulan pakai wuju, side mirror seblah driver dah nak hancur..huuu…sedih la.ingat aku beli wuju pakai bulu ketiak ka.huh.punya la duk jaga **jaga la sangat** tup2 orang lain yang rosakkan wuju aku. serius aku sumpah sapa yang terlanggar side mirror wuju sampai nak tecabut tu, mati jatuh longkang.. **isk3..x baik laaa** oke la..macam kejam sangat..biar kaki orang patah seploh.huh

mula2 side mirror wuju kena langgar aku maybe ada kat ofis, so aku tak tau sapa yang langgar. balik2 keja tengok side mirror wuju dah macam tu..2nd time aku rasa kna langgar lagi semalam kat paking menara tm.dah la nak hancur, makin hancur la jadinya.serius orang tu pon aku sumpah jatuh longkang patah kaki.huh.

ingat murah ke nak ganti.kalu bleh ganti part yang patah oke la jugak.nih kena tukar satu side mirror terus.maunya RM300++ jugak la.huh.buat sementara nih terpaksa la guna double side tape dulu nak lekatkan side mirror tu.dah la kaler merah.ada style tu.haha

macam luka kena jahit pon ada.. **kesian wuju**

 

Leave a Reply

