~hepi.hepi.hepiiii sangattttt!!!!~

Standard

owh owh..im soooooooo in the mood of writing. i know i didnt update my page for a long time but now i really need to write a thing!

okeii, lets start. pagi tadi mak kol cam biasalah kejot2 aku suh bangun.paling pantang anak dia nih mangkit lambat. tetiba mak tanya,

mak: eh kak, hang x mesej ngn pak awg (gelaran untuk laki aku.haha) tu ka? kut2 dia ada pi mana2 ka pagi2 nih.

aku: ntah,kami baru ja mangkit.bru mesej skit2. awatnya?

mak: tadi masa abah balik keja abah nampak keta dia, PFR kan, laju ja potong sana potong sini. masa kat tapit lite abah brenti kat dia gheling2 (usha2) mmg kompem dia.pkai baju pink

aku: heh, mana ada dia habaq pa.ada ja kat umah.xpa satgi kami tnya dia. (dlm hati *nak mampuih da org tua nih ngn aku..huh..huh*)

mak: hah, hang bek2 skit.pagi2 nih kuaq mai pt buntaq wat pa. ntah2 p jumpak pempuan len (memandai ja mak aku neh..isk3)

aku: oke la mak,satgi kami tnya dia..bye2 *tetttttttttttttttttt*

cis cis, kemanakah dia ni pi??saspises2…aku rilek2 lagi wat2 cm cool la kunun tapi dalam kepala da pikir macam2.huh.so,aku pon tnya la dia, ada p mana2 ka pagi tadi? dan dia jawab p mana pon.ada ja kat umah. cis cis..x ngakuuuu…seryes nak blasah. da ada bukti trang tang tang abah aku nampak dia pagi tadi bley tamau ngaku lagi. bila aku kol, dengar bunyi mcm ekon dlm keta tapi dia kata tu bunyi ekon kt umah dia.huh..tipu lagii..trus aku angin. oke la,untuk memujuk hati sendri aku caya dia x p mana pon…dia kata abg dia pinjam keta dia. oke, i trust you honey..hehe.cool down balek. *bek ati gile aku*

pukul 2 da janji nak g lebri ngn doory, tapi aku ni siap lambat sket. so lambat sket la pi lebri. yang si iqbal nih asek tnya aku bila nk g lebri. sebuk jaaa…bia la aku nak p lambat2 pon. on the way tu doory nak singgah foe jap jmpa lecturer so aku pon nak polo gak la, leh jumpa mr bala (advisor fyp.hoho) sbb pagi tadi x pegi.hahaha. da nak smpai foe, tetiba ada orang tarik tangan aku pastu hoi2 plak..demmmmmmmmmmm…seryes tekejutttt. skali pandang aku cm knal.dua kali pandang memang aku kenal laaa…..laki aku rupanya!!!!!!!! aAaAAAaAAAaAaAAAaAaaa!!! seprais2.skali ngn doory tekejot haaa..

doory: eh jennn,laki koooooo!!!

aku: aah laa…laki akuuu!!!aaAAAAaaaAAAaaaa!!!!*sambil2 tampar iqbal sbb tekejot sangat*

hahha.seryes aku x bajet langsung dia nak wat seprais yang so the very seprais nih. salu aku berangan2 ja tetiba jadi kenyataan neh, tegamam gak aku.hehe.tapiiiii..i loike 😛

heee… i really miss him so much!! having the surprised like this really make me touch and love him more because i never taught he will do such thing 😀

*gamba lama nehh…tade gamba baru..sedey je kan.haha*

and

lagi satuuuuuuuuuuuu

hepi beday to my abah.

he’s turning 51 this year…

look lovely and sweet in purple 😛

lagi 4 taon nak pencen..hoyeahhhh!!! sian kat abah nak pi keja kna travel jauh2..hari2 plak tu..huuu.. lebbiuu abah soo muchh!!!

okee…ngantok da la…mau tidoq le tapi got 2 lab reports waiting to be done.ooo demm..kna stay up la neh..haiyohhh!!caiyok2 jenjen.

Advertisements

3 responses »

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s