~opis baru~

Standard

haha…opis baru la sgt kan.ekceli minggu nih kne duk kat bukit tengah.sangat dekat oke dari highway.so sangat la memudahkan aku .x payah nak masok smpai ke pekan bm jauh2.hehe. yg besnye punch card timer die lmbt hampir 5 menet ++..hoho.so kalu smpai lmbt pon punch card x merah.haha.tapi yg xbesnye nanti balek mesti lambat.demitt~!!

sebbek ade juge pc kosong di sini.xde la aku mati bosan bace manual ke hape ke. tapi aku rase kalu lame2 aku gune pc nih leh buta mata aku.d da la skrin kale kuning..silau kot mate aku..bongok btui monitor bejename TATUNG nih.pastu tetikusnye pon asek duk wat pasal..bongok2.saba je la aku..huhu

seronotnye mereka2 di sana soping moping di jalan tar. aku kat cni da tataw nak soping hape.jenjen taleh soping banyak2.nnti kene marah ngan mak..pastu duet kne simpan nak bli leptop baru..yeha2.~!!

p/s: plan nak pi kl ujung minggu nih tapi xtaw lepas ke x..huhu..minggu depan abeh da keje..yeaaa~!!

Advertisements

5 responses »

  1. abg sab: hehe…tape2 sem depan ade lagi kan..nanti abg sab aplod la balek kalu da xde org seed.hehe

    farafiqa: ehehe..bes la jugak tapi lama2 birng smpai tataw nak surf apa.huhu

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s