~bored tag~

Standard

skrg adalah waktu da abes lunch n masok opis semule. (taleh nak eskep,nnti kne tindakan etika) haha. tetibe terajen men’stalk’  blog org n tejumpe tag ini.katanya sapa2 yg bosan leh wat,so aku pon wat la.apakah tandanya itu??aku sedang bosan le.haiyoh2

1. Bekas kekasih saya adalah :
tidak mahu mendedahkan..haha. (sikeret)

2. Saya sedang mendengar :
lagu ringtone akak kat opis ni yg asek bunyi. ting tong ting tong

3. Mungkin saya patut :
pegi blasah supervisor yg asek x puas hati sengan saya.

4. Saya suka :
jika saya dapat eskep dari opis tanpa di cari oleh sesiapa kerna hanya duduk di opis sgt la bosan~!!

5.Sahabat-sahabat baik saya :
semua yg sygkan saya.hoho

6.Saya tak paham :
kenapa orang suka terhegeh2 nak masok simpang sedangkan saya nak cepat untuk smpai ke opis. (saya kan budak skema)

7.Saya kehilangan :
perasaan keseronokan untuk menjalankan latihan industri ini.

8.Ramai yang berkata :
saya sangat baik dan juga naif smpaikan org senang nak tipu saya.huhu

9.Makna nama saya :
ialah caha yg pemurag dan baik hati. (mmg patut pon saya ni baek)

10.Cinta itu adalah :
menyayangi seseorang dengan sepenh hati dan terima segala yang ada padanya.

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
memikirkan adakah saya telah buat logbook untuk opis sbg tugasan esemen yg diberikan kepada saya.(demit~!!)

12.Saya akan cuba :
untuk mengawal pemakanan saya kerna saya sudah gemok balik~!!!!!

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
tiada esok bagi kamu selamanya.

14.Telefon bimbit saya :
sangat cepat abes bateri.huhu

15.Bila saya terjaga dari tidur :
guling2 atas katil dulu sebelum ersiap2 untuk ke opis yg memakan masa selama sejam itu.

16.Saya paling meluat apabila :
saya tengok muka org yang saya menyampah dan org yang x puas hati dengan saya.

17.Pesta/Parti adalah : parti hari jadi,pesta  sukan serta parti hari raya?? oppss…parti b**h???

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
adik meimei saya,kucing kesayangan saya yang kini dah beranak 7~!!

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
14~sekarang kerna banyak perkara2 adventur berlaku dalam hidup saya.

20.Hari ini :
supervisor saya tiada dan saya sangat senang hati.

21.Malam ini saya akan :
duduk di rumah makan dan mungkin akan tidur pada jam 9.00 mlm

22.Esok pula saya akan :
dtg ke opis seperti biasa. arggghhhh~!!

23.Saya betul-betul inginkan :
membeli belah dengan borosnya tanpa memikirkan implikasinya.haha

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
serabut tapi tetap chantek.muahaha

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
pusat membeli belah le of kos.

26.Makanan Barat atau Jepun :
kedua-duanya.

27.Bilik yang terang atau gelap :
gelap kerna ada privasi~!! ngiauuu..haha

28.Makanan segera adalah :
tidak sihat tapi saya suka.

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
“ngntok la” kepada pikah ketika di opis

30.Siapa yang anda mahu Tag?
sesiapa sahaja yang rase ada masa lapang..:D

Advertisements

4 responses »

  1. 27.Bilik yang terang atau gelap :
    gelap kerna ada privasi~!! ngiauuu..haha

    sile terangkan makne ngiauuuu….
    haha!
    oi tapirus..sian ko bosan tahap boleh kne virus swine
    meh ler dtg sini..ko ngan ngah kayeee..kite soping yokkk:P

  2. muahahah…saje nak ngiauuuu~
    huhu…sian kan aku.xde kesempatan la nak balek sane.uhuhuhu.kalu x leh soping2 ngn ko kan.merate2 leh gi.besnyeee~!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s