~internship~

Standard

intern1

wohooo…actually da lame da dpt taw dapat intern kat mane tapi lambat sket nak apdet kerna bizi.huuu.i tot die nak bagi dkt2 sbrg prai selatan. dekat sket dgn umah saye.tup2 dia bagi kat butterworth.haiyoh2. jauh tu…nampak gaya terpaksa menompang umah mak sedara nih.huhuh

kalu taw cmni,saya polo doory anta resume kat tmnet ngn tmRND cyberjaya nih. dekat pon dekat.duk ostel je.pastu nak gi keje nek bas pon free.bas free tu belambak kot.huuu.bapak best~!! jimat duet. kalu duk umah nk ulang alik ke butterworth, mau 2000++ abes ntuk minyak n tol je. huwaaaa..sedey saye. nyesal x bncg ngn mak awal2.ni suma kerna nak mencoba menjadi anak yang bek la nih.haha

ekceli,mak suh saya balik intern kt rumah sbb saye asek x lekat di rumah. mak kate dari lepas saje darjah 6 smpai la sekarang asek jauh je. baeklah makk~. saya yang mengikut perintah n kesiankan mak saya, maka saya pon polo je la.balik je la intern kat umah. *baek kan saya kan,kan, kan… :P*

pastu bile da dapat taw intern kat mane saye pon kol mak. bitaw pasal nih.mak kata jauh btol kene pegi. dan saya pon menceritakan la membe2 yg dpt intern kat sini lagi sep duit mereka. pastu mak saya kata knp x btaw awal2. bule bncg pasal nih.mak bagi je kalu saya nak intern sini. kalu dpt tmRND tu lagi bagos sbb die bg extra elaun 300. kan da jadi 1500 sebulan. arghhh~!! demit2. kenapa saya x terpikir pon nak diskas ngn mak pasal nih. huuu,mungkin sbb bukan rezki saya kot nak intern sini. dan terpaksa berjauhan dgn my hubby for this sem. kesian dia nanti puasa sensorg kat sini.aaaaaa~

oleh itu saya terima dgn reda je la kat mane pon tm hantar saye intern. and naseb bek la saye dpt tmpt yg sama dgn pikah~yay!! so my hubby tayah la nak riso sgt kalu saye sensorg ke hape ke. and ade gk la lagi 2 3 org yg saye kenal dpt skali.hoho.xdak le buhsan sgt kan. 😀

so, selamat ber’intern’ next sem jenjen~!!ahaha

p/s: esemen advanced microP da selamat hantar senin tadi.saya berjaya mencipta rekod sendiri x tido selama lebey kurang 33 jam*lebih satu hari tuuu~!!haha*. ini esemen paling dasat yg pnah saya buat tapi cm hampeh jugak sbb   code breaker cm hampeh. bunguks~

6 responses »

  1. nad, aku konpem da bersepah dak intern kat situ, so nanti xdak keja..hahhaa

    so apa lagi, jom ar p jalan2

    yay2

    kalo ang dok umah mak sedara ang tu, konpem balik keja je singgah jusco kan? =p

    leh ajak intan lepak skali

Leave a Reply

