~oh pencuri bajuku!!~

Standard

ohohohoho….

mesti da ramai taw aku ada ilang baju kan. tapi malas le nak tulis kat blog sbb tgh tensen.walopon si pencuri itu curi baju yg murah2 je namun aku tetap kesah. ape die hengat aku beli ngn bulu idong??haha.

tapi sekarang aku sangat gumbira…muahahha.kerna si pencuri tu da kantoi.rupenye2 pencuri tu dekat je ngan bilek aku.demit2.kalu la aku taw dari awal, da lame aku gi blasah orangnye.tarik rambut die smpai tecbot.tumbuk perut die smpai tekeluar usus dan bemacam2 lagi adegan yg x patot di tonton.muahahaha.baru die taw serik kot pasnih nak mencurik.hahaha

namun aku cam x sanggop je nak gi amek baju2 aku kat bile sekuriti lepas mili crite sesuatu yg yekyek. haha. sile la bayangkan, dlm almari tu penoh dengan baju2 yg die curi + baju die + baju kepam2 die + pakaian dalam yg ntah bsoh ke x + mcm2 lagi la mende yg yek2. eeeeee, cm x sanggop btol le nak g amek.da tecemar baju aku tu.huhuhu.sedeynye….

tengokla nanti kalu rajin g amek.kalu x suh die sedekah je kat sape2.muahahaha.oke la.sok ade exam midterm dic.stadi pon blom abes. okela.baibai..nanti aku updet lagi.hoho

4 responses »

  1. haha..bukan takat tu je..kene basuh 7 kali air tanah.nak buang kuman2 tu.pastu rendam dalam 10 liter softlan bagi wangi balik.:P

Leave a Reply

