~wikend saya~

Standard

walopon pada minggu akan dtg (maksodnye miggu ni la) aku ade 2 SAHAJE test ( x mcm org lain yg ade 3-4 test), aku dgn suke hati n senag hati pegi jalan2 soping raye.haha.seronok gile bersoping bersama adik aku but without my hubby. he went back home to hometown alredi n left me here.huhu.so sad. tapi xpe.hehe.so jln2 punye jln2 mcm2 kitorg da bli.masuk kluar sane sini xpa di sedari beg kat tgn da pnoh.sronok2.puas rase bile dpt soping dgn harge yg berpatotan. wiked td juge aku jadik student unikl jap.haha.dpt jugak adik aku seledup aku.naseb bek x kantoii..bile mlm,aku sgt takot nak tdo sbb bilik die xde langsir pastu die bkk tingkap plak tu.da la salu cite kate kt ctu bnyk han han han hantuuuu!!! x lena aku tdo.huhu.tp xpe layanzz..hari ni balek cyber sorg2.penat mmg penat tp kalu selagi aku x gi soping nto raye,selagi itulah adik aku akn bising ajak pegi. so aku korbankan mase stadi aku jap.haha.sude malas nak taip pnjg2 sbb nak smbung stadi balek.ni saje2 bkk blog sbb boring da study.hukhuk.oke laa..dadaa~

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s