~my most favourite 10~

Standard

oho…aku baru perasan dya pakse aku suh wat tag nih..haha..sori dya aku lambat..haha..mili mho pon td pakse2 aku wat gak.tp die punye 15..aku nak wat seploh je la..sebbek tgh boring cm harr nih.at least ade gk keje nak bwat..hehe

*our most fav pic*

*complete petommes at jamuan raye*

*my other bro n sis..haha*

*YTM camp at Port Dickson*

*31’st Aug 2007*

*mi mama y mi papa*

(btol ke x spanish aku nih weh??)


*adekku*

(dalam spanish ape eh?)

*seronok tiup belon*

*one of the most fav pic of us*

oke,ni je 10 gambo yg aku ske..sbnanye ade banyak lagik tapi kebanyakannye da ilang sbb pc motobot nih kene pomet2.huhuh.oke la,nak tag org nih.antaranye:

  • incik nyah (anne)
  • intan (mi romet)
  • sedodot
  • pikah
  • maisarah
  • anda..anda..anda yg trase itu adelah diri anda.haha

One response »

Leave a Reply

